CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, December 29, 2009

AKU

mari berkenalan dengan tuan punya blog ni dengan lebih dekat...tapi janganlah dekat sangat....hahahaha...
poyolah aku ni....
mari berkenalan.....

=
=
=


ops salah...ni bukan aku...ni budak hilang....kalau jumpa..call nombor yang tertera k...

=
=
=
=


hahaha...
ni lah tuan punya blog yang jahil ni okay....

aku memang tak suka lah nak letak gambar banyak-banyak....sebab aku ni bukan lawa sangat pun...
kang muntah-muntah plak korang tengok gambar-gambar aku...

aku lebih suka upload gambar-gambar yang lucah..
tak tahulah kenapa aku ni jahil sangat....hehehehe

kenapa aku guna nama bibikcantik????
hehehehe



 sebab aku bibik tukang jaga mutiara mantan PM ni supaya tak kena curi..
percaya tak?????
gila skema aku pakai spec....



 aku juga bibik kepada budak kecik ni...
ni adik aku....aku kerja penat-penat...tapi semuanya mengalir kat dia...



tengoklah...ni bukti aku jadi bibik adik aku lagi...
nak melalak masuk akademi fantasia...
aku gak yang kena temankan...


sudah-sudah...aku tak suka nak upload banyak-banyak....
aku memang seorang perempuan....ader kemaluan....nak bukti ker?????
mental aku memang jahil sikit...apa barang aku nak luah dalam hati je....
aku memang suka ketawa kuat-kuat....so...memang banyaklah pahala-pahala aku yang keluar dari rongga mulut aku k....bab-bab lucah melucah ni memang cepat sangat upload dalam kepala hotak aku...
sengal lah aku ni...
kalau bab-bab islamic ni...susah sikit lah....
kalau aku duduk dalam rumah sorang-sorang...aku selalu bayangkan cerita nang nak...
kesudahannya...aku takkan pakai lesung batu k...moden sikit...aku pakai blander...
sebab aku terbayang tangan nang nak tu panjang ambil lesung batu bawah rumah...
so...bila aku takut..aku akan nyanyi lagi Isabella...pontianak kan lawa...
hehehehe...
takdernya aku nak baca ayat Qursi @ surah2 yang berkaitan...
kang kalau aku masuk disko...aku baca ayat Qursi banyak-banyak k...
hehehe...disko terima perempuan macam aku ker??
mesti semua lari lintang pukang...ader rush mungkin...
so...mana yang dah baik demam....jom lah beralkohol dengan aku....
hehehe..aku nak invite siggplus beralkohol dengan aku...
kadang-kadang..bila idea datang bergolek-golek ala hindustan bercinta...
masa tu lah aku takder masa nak update blog..
bila datang yang jahil-jahil belaka....senang je jari aku ni nak menaip...
aku pun heran k..
sebab nafsu aku jalan dulu baru otak aku yang normal ni...
SEE...otak aku dah behenti lagi...kalau bab lucah melucah cepat je..
aku stop k..kang kalau aku ada entry pasal aku...aku sambung lagi...
I'M SINGLE.... (ni penting)



hurm....apahal panjang plak entry ni...tapi aku memang suka buat entry panjang-panjang....


p/s:  HAPPY NEW YEAR


2 comments:

sitiNuR said...

hahhaha..nasib baik x mengalir kat aku kan..kan3...huhuhuhu

siggplus said...

jom beralkohol bsama2..tp pastikan dah baik demam..

black label?hennessy?hahaha