CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, December 28, 2009

mengantuk di sorong keranda

ini adalah cerita realiti...aku ambil masa half day nak buat entry ni...sebab entry kali ni adalah perkara benar dengan penuh kata-kata taubat....

semalam lepak dengan member aku....tujuan..dia nak belanja aku sebab dapat bonus...so...aku amik bahagian makan-makan menghabiskan bonus bagi akhir tahun....aku pula dengan bangganya...mengorder makanan tanpa batasan....takkan aku nak tolak rezeki kan?? tak baik tolak rezeki...." orang memberi kita menerima "...


entry kali ni memang boleh menyentap perasaan aku sebagai seorang perempuan.....kepada kaum isteri pula...aku memang sengaja nak cabut jantung korang...


kepada seorang isteri dan wanita...silalah baca entry ini ISTERI DAN WANITA ... haruslah bersyukur...kita sebagai perempuan memang mudah melangkah ke neraka dan memang mudah melangkah ke syurga......

kawan aku meluahkan perasaan bersalahnya pada kesilapan lama...kesilapan yang bagi aku amatlah rumit untuk aku fahami...sebab aku belum lagi melangkah ke alam yang penuh dengan tanggungjawab...


sebelum aku memulakan entry ni...biasalah...akukan suka menjamu mata pembaca blog aku ni....ikut konsep lah kan??? hehehehe


 apalah jahil sangat aku bagi jamu mata korang dengan gambar ni kan??
gambar ni aku sajikan untuk korang sebab entry ni ada yang berkaitlah...


semalam aku rasa B.S lain dengan aku....macam ada masalah yang rumit...masalah yang berat sangat....korang layan dialog antara aku dengan B.S k ...


nama - nama dalam dialog ini 

ina        - nama aku lah....memang nama glamor aku...hehehe
B.S       - seperti yang aku cakap tadi (batang senget) nama kawan aku tu
mary     - aku guna nama ni sebab macam kafir sikit....
cindy     - pun kafir kan?? tapi kalau ader nama orang Nur Cindy ..aku minta maaf k

B.S : mary ader call aku...dia cakap dia rindu aku....


ina  : bodoh!! tu kan bini orang...ko jangan cari pasal lah....jangan layan sangat...cian kat laki dia..ingat skit...ko tu pun lelaki..


B.S : aku tau lah....


diam adalah dalam 10 minit...(aku pun ngah malas nak layan..so aku pun diam)


tiba - tiba...........



B.S : aku takut dia ajak aku main (bukan main congkak k...tapi mengawan)


ina : ko dah besar..ko tau pk..dia bini orang...kalau ko tak layan...maknanya takkan jadi....ko dah janji dengan aku...ko nak bertaubat kan?? ko nak kahwin ngan awek ko tu kan?? ingat sikit..ko tu satu-satunya anak lelaki dalam keluarga...(aku malas nak tabiah benda yang aku dah cakap banyak kali)


B.S : aku tau...aku memang dah taknak lagi buat benda-benda macam tu lagi...tapi aku ni pun ada nafsu na...kalau dia dah offer..takkan aku nak buat bodoh je...


ina : kepala hotak ko...kang aku azan kat telinga ko baru tau....ko dah besar B.S..please lah...penat aku belanja ko tengok 2012..aku terangkan dekat ko macam mana orang kafir ni boleh buat cerita tu....bukan pasal CGI dia bagus...tapi memang kerja orang kafir ni mengkaji Al-Quran..mengkaji islam...ko jangan ulang kesilapan lama...


aku terus bagi semangat kat kawan aku tu...dia dah pun bertaubat..ikhlaslah...


kesilapan lama si B.S ni memang menyedarkan aku....


dulu B.S ni ada kenal orang perempuan bernama Cindy....Cindy ni dah ada suami...suami si Cindy ni pun B.S kenal...siap laga bontot lagi k...setakat laga-laga jelah...takder lah sampai nak membontot...B.S ni pula memang kaki perempuan....tapi kadang-kadang...bukan dia yang cari perempuan-perempuan tu...perempuan-perempuan yang dok usha dia...aku pun pelik...ntah apa lah yang perempuan-perempuan tu pandang kat B.S ni...


aku pendekkan cerita terus k ..


B.S ni memang selalu lah datang jumpa si Cindy ni kat opis ... opis Cindy ni memang selalu takder orang..lepas tu pintu gate bawah memang selalu berkunci...aku tau sebab aku pernah datang ... saja temankan B.S ni...sebab masa tu pintu taubat bagi si B.S ni dah terbuka sikit...alhamdulillah...so...untuk mengelakkan setan masuk kat badan hamba 2 orang ni...aku jadi orang ketiga lah...untuk mengelakkan syaitan tu menghasut....


kejadian ni berlaku masa aku blum rapat lagi dengan B.S...


satu hari...si B.S ni datang opis si Cindy ni...biasalah...topic mesti banyakkan?? lastly...si Cindy ni cerita pasal husband dia...dia bagitau kat si B.S ni...dia tak puas dengan husband dia...perghhhhhh....ni pepek jenis apa pun aku tak tahu lah....memang jenis 24hours berair...di pun apa lagi...mungkin husband dia tak bagi lama..dia dok usha B.S ni....orang mengantuk di sorong keranda...memanglah bernafsu terus....tak payah lecehlah...si B.S ni cerita kat aku..mula-mula memang dia taknak main....just nak suruh si Cindy tu hisap batang je...endingnya...mestilah si Cindy tu tak puas gak....so...terjadilah perkara - perkara yang tidak sepatutnya....lepas tu...boleh pula deal dengan bangga...kita skandal ok??? masa ni aku lupalah cerita si B.S ni...siapa yang offer nak buat skandal ni....maka..terjadilah hubungan skandal yang menjijikkan....sehingga satu hari...si B.S ni jumpa mary....so..tinggallah si Cindy ni sebab B.S ni ada barang baru (tegar gila ayat aku )...


yang aku tak puas hati ni...apahal lah si Cindy tu tak puas ngan husband dia...????? ko ingat batang laki ko tu batang pisang ker???


ingatlah Cindy....suami ko telah mengangkat kehormatan dengan menikahi ko....dia cari duit susah-susah nak bagi ko duit hantaran...tu belum lagi dengan barang-barang hantaran bagai...belum lagi dia bela ko...memanglah ko tu bekerja...tapi ingat...zakat kepala ko tu....suami ko yang bayar...suami ko tu lah imam keluarga....suami ko bayar setiap inci kehidupan ko...lepas tu....ko bagi si B.S ni barang freeeeeeeeeeee.....


aku dah lapar plak.....buat entry menyakitkan ni memang selalu buat aku lapar...


korang teruja kan?? 


kang aku sambung part II k....hehehehe...


sila jamu mata anda... 


=
=
=
=
=
=
=
=
=
=






nantikan kat part akan datang......








5 comments:

Unknown said...

gambar tak boleh bla....hoho

Anonymous said...

cayalah ina!!...aku tabik ko...ngeh3~

M_Lex said...

tp perlu ke letk gambr 2.
ish.
tetek x tunjuk plak.

Anonymous said...

adoyai!!!

gmba menakutkan!!

tp bagus lew ko!

insaf jap ak!

siggplus said...

gambar 1st tu menunjukkan saiz yang seakan-akan aku punya..kagum!