CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, December 27, 2009

nikmat december




gambar sekadar hiasan

kalau korang semua perasan...december 2009 ni memang nikmat..
tapi bukan untuk aku yang tak laku-laku ni...
tapi untuk orang yang dah pun ada batal peluk dekat sebelah..
tapi ngeri gak sebab batal peluk tu bernyawa....
perghhhhh...

bagi bibik yang macam aku...yang cuti pada hari sabtu dan ahad...
ruginya tak kahwin-kahwin...
memang lambatlah produk aku nak active..

18dec jatuh pada hari jumaat....
confirm2lah khamis dah relax...sebab esok cutikan????
pilih antara berkerja atau dikerjakan???

25dec pun sama jatuh pada hari jumaat....
hurm...indahnya dunia.....
malam-malam permintaan beb....

otak aku hari ni upload jahil sangat...
so..aku upload sopan sikit...

hari ni mood nak berklimaks kurang.....

p/s : bila lah aku nak mula mengawan ni......

2 comments:

Budakjawa said...

Fuhh ayat ko. cam panas jerkk. tp kan ko ehh. turn bile lg. umur dah makin lanjut tuee

bibikcantik said...

Budakjawa ~ ayat aku ni tak berapa nak panas k...neraka lagi panas...hahaha