CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, December 22, 2009

tak semua perempuan pisau cukur...aper kes lelaki pisau cukur???

selalu sangat aku dan kawan2 bukak topik pasal perempuan pisau cukur...sometimes...nak beli pantylines pun suruh balak ko belikan...apahal?? dah tak mampu sangat ker?? kalau yang student tu lain lah....tapi kalau boleh jangan jadi pisai cukur yang handal sangat....better..korang beli shaver sendiri untuk cukur under arms korang lah...

aku dah masak sangat dengan perempuan yang suka menghakis dan mengikis duit lelaki..kalau boleh...card atm lelaki tu ko nak pegang kan?? semua tu aku dah masak sangat....ader juga perempuan yang menggedik semata-mata nak perhatian...confirm ranting korang untuk dapat barang idaman akan terbuka luas....

tapi senang nak tengok perempuan pisau cukur kan??

apa kes dengan lelaki pisau cukur???

kes macam ni memang jarang kita jumpa.....tapi memang selalulah aku jumpa....
tapi biasanya..lelaki si pisau cukur ni...akan gunakan ayat-ayat yang boleh merantai jiwa sikit...aku dah masak sangat...sebab aku pernah kena k...

ayat biasa...:-

"...kereta saya rosak lah...awak tolong saya ea...alah...kan kita selalu dating naik kereta saya.."

biasa sangat k....apasal korang suka guna alasan kereta eak?? kenapa ko tak guna alasan mak @ bapak korang dah nak mati....harapan tinggal 50-50 je...senang sikit aku nak bagi,....so...aku tak rasa rugi sangat kalau nak bagi....

aku malas nak buat entry sangat pasal lelaki pisau cukur ni...sebab tiba2 aku macam nak kena darah tinggi...hati aku macam dah nak terbakar...

p/s : jangan pandang perempuan sahaja pisau cukur k....

0 comments: