CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, December 23, 2009

tension....bos aku berlagak ngan aku.....

cit!!
kang minggu depan aku cuti 1 minggu boleh tak bos??

bengang tahap gaban....bos aku asyik cerita kat aku pasal dia tengok cerita AVATAR...
memanglah tak logik wei...yang bos layan apahal????hampeh!!!




aku teruja nak tengok makhluk ni mengawan...seperti yang di war-warkan ...

"Kami mengawan di tempat suci!"

huhuhuhuhu....tempat yang macam mana tu??? kalau mengawan kat tempat suci...boleh dapat anak setampan yusof tak?? boleh dapat anak secantik Zulaikha kah??

boleh dapat anak-anak yang soleh dan solehah.....muslim dan muslimah....???? teruja ni....

aku berangan nak mengawan kat masjid...bleh????



2 comments:

nz said...

hahha
mengawan kat masjid??

agama lain mungkin bg.. tp bkn agama kita la kan... :)

allah kata manusia sebaik2 kejadian, maka manusia ditegah utk menghina diri sndri..

anyway.
salam perkenalan.
:)

bibikcantik said...

^inas^ ~ aku nak buat kajian..manalah tau aku boleh dapat anak2 yang soleh dan solehah....hahaha

salam perkenalan beb