CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, December 31, 2009

...................................... tiada tajuk..................................................

salam....

hari ini aku tidak punya nafsu yang rakus untuk membiarkan korang semua berklimaks sedas 2 das kat blog aku...
aku tidak punya nafsu untuk melayan nafsu siapa-siapa...
sebab malam ini aku terpaksa dan akan dipaksa dengan penuh keras...
oleh nek aji...solat maghrib bersama....berdoa sehingga masuk waktu isya'...
hurm....
jam 9.30malam aku terpaksa menahan mata....melayan nek aji bukak tv1 dengar al-kuliyyah....
rutin ini bukan untuk sambut new year...
sebab inilah rutin aku yang jaga nek aji....
penat..letih....tapi aku terpaksa layankan nek aji....
aku akan jadi malaikat setiap malam jumaat k...hehehehe
 hari-hari lain...aku hanya melayan rutin...solat 5 waktu pun oklah....
aku penat bekerja...aku penat nak layan perasaan...
jam 9.00mlm aku dah lepak atas katil...
fikir masa depan....sambil layan mata yang akan tertutup...
sedar-sedar hari sudah subuh....
biasa...sebagai umat islam....menjadi muslimah sejati.....aku bangun dah berserah padanya...bersyukur kerana aku masih boleh melihat dunia yang indah ini seperti hari-hari sebelumnya...


kehidupan....
penuh dengan warna-warni......
umpama kita diberi sehelai kain putih....kita yang mencorakkannya....
jika kita tersedar corak itu buruk hodoh macam muka korang...
korang clorox...siap pakai vanish...lepas tu....jagalah lah....jangan sampai kotoran tu sama kotor dengan sebelum ni....
kita diberi peluang hidup hanya sekali...
tapi kita diberi peluang untuk berubah berulang-ulang kali....


semalam korang makan guna duit anak-anak yatim....
korang sedar...berdosa...
kurangkan sikit...korang makan guna duit nombor...
sedar gak....tapi korang usaha fikirkan nombor yang naikkan???
usaha...
esok nombor yang keluar adalah tarikh kematian engkau..


hari ni ko rogol awek ko...
esok ko menyesal....ko kahwin ngan awek ko....
esok-esok...anak ko kena rogol...

hari ni ko rogol cikaro ramai-ramai...
esok-esok...anak ko kena rogol ramai-ramai...

hari ni ko test perempuan tau layan ko atau tidak...
ko test ramai perempuan...
esok-esok...ko dapat bini pun jenis yang selalu test batang siapa paling sedap.....


"WHAT U GIVE, U GET BACK"

aku, ko dan dia...tidak dilahirkan dari batang pisang berbenihkan lalang.....
tanpa lelaki dan perempuan...
tanpa sperma ovari...
tanpa klimaks yang menikmatkan..
kita semua tidak akan dapat melihat dunia ini..
kita tidak akan menunggu saat mati...

fikir-fikirkanlah....dan selamat beramal....

azam tahun baru aku tahun ni....

aku nak semua kawan-kawan aku..
pejam mata....nilai diri...nilai kawan sebelah...

kitalah generasi akhir zaman.....

 







 

1 comments:

Budakjawa said...

Fuh... ayat tue ditujukan kepada sape ehh