CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, January 18, 2010

CINTA

weeeewittttttt......
tajuk aku gila gempaq....
aku boleh bercakap pasal cinta ker??
ala....aku main belasah jelah....ni pun kawan aku yang bagi tajuk...
aku layankan je lah...
sebenarnya aku tak tahu sangat pasal cinta.....langsung aku tak tahu...
sebab aku ni memang gila sombong and gila garanglah dengan lelaki....
tapi...ada part gak yang aku jadi macam perempuan sopan santun....jalan kepit-kepit...

CINTA 

ada orang kata...cinta boleh buat orang buta mata....
ni bagi aku lah...aper ke heyyy lah sampai nak buta mata...
ada macam kassim selamat gamaknya....siap nangis-nangis sampai mata buta....
iyerlah....dah kalau ko keluar ngan cewek cowok korang...
pakai plak ntah aper2 ntah....siap seluar ada tanah bagai....
karuk korang plak wat-wat tak nampak.....
tu buta namanya kot......tapi takder lah buta terus...
buat-buat tak nampak je...

ada plak orang kata...cinta tu boleh buat kita pekak...
haaaaa....yang ni bukan pekak....tapi buat-buat tak dengar...
nama saintifiknya...pekak tuli....
tuli ni sebab bodoh banganglah orang macam ni...
ko dah dengar buruk karuk korang....buat dekkkk je....
no komen...no komen...ni statement artis je k...

cinta mati...
ni yang bahaya...cinta mati ni lagilah hancus...
i jump u jump....
kalau ikut aku...memang aku siap-siapkan segala surat warisan..
kang kalau karuk aku mati....adalah hasil sikit...daripada takder langsung....
huhuhuhuhu....

cinta mandi tak basah...tidur plak tak lena-lena...
ko main titik-titik je air kat mata korang...
memang lah tak basah-basah kalau ko mandi...
tang yang tido tak lena-lena...
makan pil tido je lah...
dah korang tidur sebelah radio....memang lah tak lena-lena ngok...

dah...ni je lah yang aku tau...
agak-agak aku pandai bercinta tak ???
hahahaha

2 comments:

Budakjawa said...

Cintaaa. ko tau ke apa itu cinta.

Pert Doherty said...

cinta.. haha.. ko memang pndi bcinta.. haha..

tp cinta ni xde la wat kita buta ke pekak or mati scara fizikal..

kebanyakan scara mental atau jiwa.. sebab cinta ni tak dpat dilihat..

sama macam arus elektrik.. kita xpernah nampak. tapi kita dapat kesannya..
sbagai contoh: bila ada arus elektrik, mentol menyala..

atau

bila dicinta, manusia rasa gembira.

atau

bila mencintai kita akan buat sesuatu yang boleh buat yang kita cintai gembira.

haha..

Aku bercakap lebih kepada cinta secara general, bukan terlalu menekankan terhadap percintaan remaja. Maksudnya aku adalah cinta pada ayah, ibu, kucing, adik, kakak, rakan dan dunia.

Padahal golongan yang sya sebutkan tadi adalah juga pencinta pada diri kita. Tapi kadang2 tak pernah mereka nyatakan. Tapi kita dapat rasa.. :)

dan aku sudah banyak lari dari topik sebenar penyampaian ko.

minta maaf.. dan have a nice day..

haha
cheers!!!