CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, January 13, 2010

kira hantaran....

dah lama aku tak update blog ni....dah nak berkerak dah blog aku...
aku ni memang mengada-ngada...orang lain ader blog...aku pun nak ader blog...tapi jarang sangat nak update blog...hehehe...PEMALAS !!!

hari ni aku tak sibuk sangat....so...aku ada masa nak jengah blog-blog orang....

aku terlebih rajin hari ni...so..aku view blog si cantik nara ....
aku jumpa pula gambar-gambar yang gila meletop...aku rajin nak bergosip ni...



ni adalah gambar yang terpilih.....
gila mantap kan??

-

-

-

-


ni dah kira nak standby nak membasuh....
see...aku tak faham,..diorang basuh motor atau main buih....
MAIN BUIH????

-
-
-



minah ni aku tak faham....gambar-gambar dia semua ala-ala gempaq...

-



 main gosok-gosok???? si cantin nara ni pun...
over tau kau...




see...memang minah ni paling glamor...siap pakai bra belang-belang...

kuda ku lari gagah berani...

aku seram tengok lelaki yang rambut parit tu....
ntah mana loji dia berendam...




aku fikir panjanggggggggggggg.....
aper motif si cantik nara ni ambil gambar ni??
muka tak nampak...tapi aku nampak....tutttttttttttt...



lama-lama aku yang terangsang....

so....kalau meraka semua orang malaysia...
hantarannya berapa???
nak sama dengan janda tak???
huhuhuhu



aku wanita malaysia okay...
hahahahahaha





2 comments:

Azi3 said...

aku dah tgk dah pic ini kat fb mmber aku.. mmber aku tukang shot diaorng!! gedikq myampah giler aku!! basuh moto sikit terliok lentok jer lebihh myampah aii!!!

Dunia Mommy Comel said...

cam s**l je kan..barang murah mmg di jaje free jo..ekekek...xle blah basuh moto sbijik buah cam beratus kenderaan..mintak simpang la..azie stedet la gadis zaman skng xgedix x voque la..ekekekek