CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, January 17, 2010

mengawan mungkin

hari ni aku bosan sangat deee....
keje banyak berlambak-lambak....siap dah boleh buat baring.....
perghhh...macam kanak-kanak jalanan sinetron....
mesti nak tidur atas kotak kertas...port plak kat bawah jambatan...
itu kat negara jiran kiter lah...INDONESIA..
tapi kalau kat negara kita.....yang baring-baring atas kotak kertas tu...
besenya doktor cucuk-cucuk...
gila banyak plak urat dia nak kena cucuk-cucuk...
tapi kalau doktor jenis cucuk-cucuk nampak aku...mesti dia stim gila..
sebab badan aku banyak urat yang timbul-timbul...
macam-macam aur ader.....

hari ni aku bengang gila lah...
bos aku call aku....takdanyalah aku nak senyum kembang-kembang sebab ko nak ajak aku jumpa artis botak tu....aku langsung tak teruja k...
so...aku malas nak ge...ko ge lah sendiri...kang kalau si artis botak tu dah setuju dengan proposal tu...barulah aku jumpa artis botak tu...tapi aku senyum tak ikhlas lah...
tapi kalau bab payment...aku ikhlas menerima...
siapa yang taknak duit kan???
hahahahaha....

apsal hari ni aku buat sampai 2 kali entry???
sebab jari aku rajin nak menari-menari tango kat kat keyboard ni....
aku takdenya nak pakai laptop...sebab ada budak kecik ge duduk kat skrin laptop aku...
patah lah jawabnya...ko dapat bayangkan macam mana laptop tu boleh patah???
aku pun susah nak bagi imagine kat korang...
tapi memang bengang gila k....
aku dah macam orang terbongok tengok laptop tu k...
dah lah...aku malas nak ingat2 lagi....bertambahlah sakit hati aku...

hari ni aku demam....
semalam gila rajin masak-masak....
mungkin aku demam terkejut...sebab aku masak sedap...
hahahaha...
tapi sebenarnya...semalam aku keluar dengan kekasih hati...
(macam poyolah ayat aku....)
aku memang tak tahan bau asap rokok..
tolonglah...aku ni ader penyakit CPR....
janganlah merokok sebelah aku...dah lah duduk satu kereta...
ko boleh plak rokok kat dalam kereta..
apa ko ingat kereta ko limosin?????
nak cakap pun kena kuat skit???
ni kereta ko jenis kentut pus pus pun dengar tau....
badan ko tak payah nak injectlah ...
memang tergerak ke kanan skit...siap boleh bermaksiat bahu ke bahu k....
ni yang aku tension kalau kekasih perokok tegar...
tolonglah memahami penyakit CPR aku tu....
atau ko yang nak jadi ubat CPR aku????
haktuiiiii...

semalam aku tengok 'Adnan Semp-it'
gila tegarlah citer tu....kang aku nak buat pasal entry citer tu...
memang superb beb...aku bagi 4/5 bintang....
kang kalau bagi 5 bintang...
adik ipar Bung Mokhtar tu bangga plak...
huhuhuhuhu

0 comments: