CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, January 7, 2010

penderaan mental

aku ada baca blog someone...aku pun dah lupa blog siapa yang aku baca...
alohai...macam susahlah pula aku nak menaip guna bahasa yang jelas....
hahahaha....
tak kisahlah....aku layankan sahaja....

dulu aku kenal someone...bukan somedol okay...tapi boleh panggil dia "sengal"...sebab memang kakak aku yang kulit macam cina aka kusam-kusam gelap tu bagi gelaran...cit!! macamlah kulit aku ni cerah sangat...kusam gak....bukan kusam lagi...berkerak k....

sengal ni aku kawan masa aku form 5...see??? gatal betul pepek aku....orang lain sibuk buat karangan...aku sibuk tulis surat cinta okay.....masa umur aku 17...sengal ni umur 19...dua-dua dah gatal nak  bercinta....yang sengal ni dulu belajar kat mana ntah...aku pun dah alert sangat....yang aku alert..dia exstudent high school batu pahat.....saja bagi glamor sikit sekolah si sengal tu....

sengal ni memang betul-betul pencinta wanita okay....hensem...hidung mancung....rambut ala-ala glamour lah juga....aku ni pula jenis yang memang suka lepak kat summit parade, batu pahat masa zaman jahil dulu....so....aku kawan pilih bulu okay...kalau kau setakat belanja aku minum air segelas....lepas tu lepak kat food court jenis sampai punggung aku naik retak....memang aku takkan layan...tapi kalau jenis yang dah tau kerja...dan boleh belanja aku kat chicken delight..memanglah point kau tinggi nak dating ngan aku okay....

nak dipendekkan cerita...aku kenal lah dengan si sengal ni....si sengal ni pernah masuk bintang rtm tahun 2001...aku ingat lagi sebab masa tu aku form 5...adalah kawan aku puji

'budak yang pakai tie londeh tu hensemmmmnya.........'

aku siap bangga sekejap lah....hahahahaha...

'itu pakwe aku lah....yang selalu ambil aku naik moto RG merah tu.....'

terus member aku tak kata apa-apa...terus diam...

si sengal ni memang kerja malam je...sebab dia tolong kawan dia kat kedai makan...ala...belajar pun malas...so..engkau kerja kat warung je lah ea....janji engkau ada duit...takdernya aku nak derma duit aku kat engkau....memang aku lempang je....si sengal ni ambil aku pergi sekolah hari-hari...balik sekolah pun dia ambil....siapa yang duduk area batu pahat....korang bayangkanlah...dia ambil aku hari-hari dari rumah dia kat bukit pasir sampai kampung hulu aku kat sri medan....jauh okay....kalau aku...memanglah aku berkira....

si sengal ni ada sikap yang boleh buat aku sakit mental...bukan aku je...emak aku dan seluruh keluarga aku.....dia sanggup baring...BARING okay....atas jalan raya...semata-mata sebab aku malas nak keluar rumah...dan biarkan dia stay kat luar rumah aku...gila jahat kan aku???....sebab masa tu aku dah malas nak kawan dengan dia...mental aku sakit okay....bukan mental aku je....badan-badan aku pun sama.....
kalau boleh aku memang dah tak nak ingat lagi pasal si sengal ni...tapi bila aku terbaca blog someone tu...aku jadi teringat kat dia....sebab dia ni memang mental kot....

masa aku memang dah taknak kawan dengan dia....emak dan bapak dia siap hantar dia berubat ke Muar,....kuang kuang kuang....gila meroyan sengal ni tak boleh lupakan aku....hahahaha.....bila dia dah baik...aku boleh pula terserempak dengan dia...masa terserempak tu...aku mula lah buat-buat tak kenal....tapi hampassssssss...dia boleh panggil nama aku kuat-kuat kat summit tu....cit!!!! apasal lah aku ni suka sangat lepak kat summit tu....aku pun...terus macam terkejut lah....borak-boraklah dengan dia.....boleh pula aku tanya pasal dia pergi berubat kat Muar tu....statement dia sungguh sakit hati k...

'....bomoh tu cakap....family awak buat saya...sampai saya tak boleh lupakan awak......'

WTF????  family aku pun tak hingin kat engkau okay.....aku maintain je....sebab aku tahu lah family aku ni jenis macam mana...kalau emak atau saper2 lah yang nak buat - buat benda ni semua...baiklah diorang buat...supaya sengal ni benci aku...senang cerita.....aku pun sebab takut dia ni masih ada balance sakit mental...aku say lah...

'...saya bagi pihak family saya...saya minta maaf ea...'

dalam hati aku menyumpah okay.....fukimakkkkkkkkkkkkkkkk.....

p/s : lain kali aku sambung drama aku dan si sengal ni masa dia mengamuk kat asrama aku dulu.....

1 comments:

Unknown said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [6900] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus AKI.
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu AKI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI SUBALA JATI,,di no (((085-342-064-735)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 670 JUTA , wassalam.