CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, December 20, 2009

aper salah beb kalau perempuan melucah???

hahahaha...
lambat sangat aku nak tunggu esok-esok lah...
aku takut idea aku nak mengutuk...nak berwuduk sambil dok fikir.....betul ker cara aku berwuduk ni.....???? semua benda-benda yang aku nak fikir semua hilang.....

hanya kerana telur??? hampeh tul idola kecil 2...ko sebut pasal telur?? patut ker ader rancangan realiti untuk budak-budak kecil...yang pasti bawah umur....primary school okay...cakap bab telur.....aku pernah tengok cerita "Ali Setan" tu...kenapa tak guna dialog dalam bas tu??? as....as...asmida.....boleh kan???

aper nak bagi perbezaan lelaki dan kaum perempuan nak berlucah?? sedangkan kanak-kanak zaman sekarang pun dah di ajar macam mana nak berkata-kata lucah....salah ker?? bila topik kesalahan di bangkitkan....kaum lelaki hanya tahu berkata .." awak lah yang salah didik anak ni"....padahal kaum perempuan tidak dibenarkan meluahkan kata-kata lucah...

perkataan lucah yang orang lelaki selalu sebut:-

"perrghhhh....tembam sial "......
"tetek mantap......."...
"bontot jamban siak"...
"badan sedap beb....lemak..."
"pantat....cibai...puki....."

hurm....ini je lah perkataan yang mampu otak aku nak alert....perkataan tu je lah yang mampu aku nak luahkan...kang kalau aku luahkan lebih2....ader yang cakap aku lesbian pulak.....

perkataan lucah yang orang perempuan selalu sebut :-

"butoh..."...
"belalai"...
"fuck"...

ader banyak lagi....tapi semua ni aku nak huraikan...

memang orang selalu pandang aku macam tak percaya aper yang selalu aku cakap....yup...aku suka kutuk orang....lantak lah orang nak cakap aku aper...kekadang memang apa yang aku kata tu betul..tapi tak semuanya betullah...kekadang menyakitkan hati orang....tapi apa yang aku katakan kekakadang...ko tak payahlah nak amik berat sangat...buat penat kepala ko je nak fikir...buat sakit hati korang je....aku gelak dalam hati je kalau ader yang dok emosi dengan kata-kata aku....

ader orang lelaki complain dengan aku....."mulut betina ni macam sial...!!!..macam takder maruah..!!!!...aku diam jer...sebab dalam hati aku cakap....ko pun sama....dan sebelah ko ni pun sama....hahahahaha....ader aku kisah???

kekadang memang aku takkan kutuk mengutuk depan person yang aku tak kenal....kalau aku tak kenal korang cukup matang...memang korang boleh budget aku ahli syurga...senang kata...tiket aku selevel dengan imam...bleh tak???

korang apsal??? perempuan tak boleh nak melucah plak?? yang kaum lelaki dok melucah diri sendiri tu apa kes??? tak cukup dengan batang korang sendiri ko sebut...perghhhh....main barang perempuan plak???

so..aku mewakili lah kaum perempuan yang takut-takut nak melucah tu....

wei jantan!!!
ko pehal...dok stim2 pasal barang kaum gua plak....lu tu kluar dari batang pisang ker??? bler lu dah gaduh...hentak2 meja....lu sebut barang lu...gua pun tak payah leceh lah...gua dok usha bahagian tengah lu....besar sangat ker??? pastu gua gelak sendiri...time lu marah2...gua bleh usha ker...confirm lah barang lu tak naik kan?? hahaha...
perghhhhh...lepas tu lu bleh plak sebut barang kaum gua ...apa hal???? kalau lu nak kaum gua hormat lu...kaum gua nak kena jaga mulut tak payah sebut pasal barang lu...lu jangan dok sebut2 barang kaum gua....lu tu stim dengan dinding ker beb????


p/s : aku taknak jadi hipokrik...!!!

0 comments: