CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, December 21, 2009

wajah dan sikap tidak akan melambang peribadi seseorang...


see...aku bertudung k....sebab tu aku kata....rasanya aku dah ader tiket selevel dengan imam kan?? hahahahaha
meh lah aku upload lagi...bagi korang puas hati dengan aku....tapi aku ader masalah nak bagi gambar-gambar aku yang boleh menaikkan nafsu korang tu...

aku selalu jumpa person yang suka judge orang tengok pada luaran.....kekadang haruslah kita dengar pepatah jawa ader kata....don't judge look cover...agak2 korang tengok cover tu perempuan pakai purdah...lelaki pakai serban...ko dah set kat kepala otak ko..."o...ini bagus ni...esok pagi mesti aku mandi junub kul 5.30pagi....5.45pagi dah boleh berjemaah kat surau..."...
cit!! aper lembab lah kepala otak korang ni....

bler korang tgok cover pakai baju tak cukup kain.....so dah budget...."perghhhhh...mesti tegang tetek aku ni...@ mesti aku melancap malam ni"...

hampeh lah korang ni.....

p/s : jangan adili seseorang kalau korang tak tau peribadinya yang sebenar..

p/s:p/s: jadikan aku esok sopan santun tatabahasa bila buat entry...dan doakanlah...buat entry sambil baca zikir.....

0 comments: