CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, December 22, 2009

bayi dibuang dengan sengaja dan tercampak dengan sengaja .....

salam kekawan...(cit!! mentang2 baru dapat hadiah lagi....aku baik2 plak)...hehehehe

tapi minggu ni memang aku dapat banyak hadiah lah...minggu2 dapat hadiah atau aku yang over sambut cristmas??? nope...aku still sambut hari raya k...siap kena kerah ngan mak yam pasang langsir malam raya...akak aku plak kena kerah anyam ketupat...paling bengang bila mak yam dah beli ketupat segera adabi...so..aper motif kena anyam ketupat plak?? takper2...anak2 mak yam layankan je...

aku macam dah lari tajuk kan???

ok..aku nak start ni...tapi sebelum tu...aku bagi lelaki and perempuan teruja skit...


gambar sekadar hiasan

see...macam mana perkara macam ni boleh terjadi??? adakah kanak2 ini tiba2 boleh berada dalam perut kaum hawa?? magic kan??? sungguh aku teruja..kalau lah magic ini muncul dalam hidup aku tanpa pertolongan kaum adam...sungguh aku akan jadi orang pertama yang nak buat magic tu...

apalah salah kanak2 ini....korang dah tahu nak buat...tahu plak binatang klimaks tu...kenapa taknak bertanggungjawab...apsal korang nak buang plak?? tak cukup ker sampah sarap yang ko dah buang selama ni??cukup2 lah korang buang kucing kan pasar ikan...takkan bayi yang tidak berdosa ini korang buang gak??
sampai hati betullah...

berilah sinar kehidupan untuk bayi2 tersebut...bagilah diorang merasa kebahagian untuk menakhluk bumi Allah ini....yang salahnya korang yang tahu binatang klimaks tu....korang tahu sekiranya perhubungan terlarang antara kaum adam dan hawa terjalin...maka...terjadilah satu fenomena di mana....akan terbentuklah benih yang telah dihasilkan oleh ovari dan sperma yang korang bentuk...sungguh sempurna produk tersebut..aku kekadang berbangga sekiranya produk korang tu sempurna...nampak sangat management produk korang sempurna...tapi....pihak Quality Checking telah membuat pengesahan..produk korang memang dijamin selamat sebab tiada sebarang kerosakan....tapi...tiba2...korang buang...

cuba kalau dulu emak @ bapak korang buang korang...masuk dalam kotak....buang dalam semak.....


 sekadar gambar hiasan

korang boleh saksikan sendiri macam mana keadaan bayi tu...bayangkan itu adalah engkau.....ko dah kandungkan selama 9bulan 10hari...ko telah membawa rezeki Tuhan itu kehulu hilir...bila dia dapat melihat dunia...engkau anggap dirinya beban...sadiskan???

kanak2 itu di buang didalam semak...di makan semut...di makan serangga...Ya Allah....

tatkala engkau melakukan hubungan adam dan hawa tanpa sebarang ikatan yang sah...adakah engkau pernah berfikir...layakkah engkau buang kanak2 tersebut...?????

aku tidak mampu meneruskan entry ini...hati aku sebak.....sebab aku teringat lagi kanak2 yang dimasukkan kedalam baldi....ko manusia @ binatang????




Ya Allah...apalah dosa kanak2 ini??

=

=

=

=

=

=

=

=

=
amalkanlah seks dengan perlindungan yang berkesan.....



 durex condoms

kalau korang tak mampu nak beli kondom barang sepeket 2 peket.....

kau amalkanlah seks sesama jenis....



sekadar gambar hiasan - lesbian



p/s : korang tau mana yang baik dan buruk untuk korang...fikir2kan lah...dan selamat beramal...

2 comments:

jejaka pasrah said...

gambar lucah siot..haha...salam..ye mm gklu xde llk mmg xkan ley dpt smua ni..tp,pnah tfikir ker?klu x berbenih,msakan pokok ley berbuah?..
jgn salahkan 1 kaum jerk,skrg zaman da brubah..dl ley la salah kan llk,skrg kn ngok pd situasi gak..sebok jg hak ppn,hak llk sape nk jg?

Anonymous said...

wohoho....bibik, die pun nk jgak tu..tp ade ke bibik ckp sume ni slh lelaki semata2..kompius ak..xpela..bce la dgn betul..pahami sedalam2'e..& renung2kn..bru la leh tau ape sbnr'e yg bibik nk smpaikn..kan2??..~la~la~la~ =P