CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, December 23, 2009

mengundang nafsu diri...

entry ni untuk jejaka yang bagi comment kat sini ....terima kasih ....

rasanya entry ini tidak menyalahkan mana pihak...baik kaum adam atau kaum hawa sekalipun....
entry tersebut lebih kepada isu tanggungjawab...

mari aku kupas...mengapa perkara itu boleh terjadi..

boleh tak aku keluar dating standby kondom dalam beg ??? (fikir guna akal yang pra-matang k)


mungkin korang rasa entry aku seperti menggalakkan produk bayi bertambah....seperti aku menggalakkan korang menyewa bilik dekat rumah mak yam....tidak pula aku menggalakkan korang buang klimaks kat hotel-hotel yang mahal...mengayakan bangsa - bangsa yang memang menggalakkan maksiat berlaku...kalau yang selalu check in hotel...tak kisahlah korang check in hotel dengan pasangan halal @ haram bagai....mesti pekerja counter tu akan cakap "...abang..kat sini line clear..tapi kena bayar lebih sikitlah..."...dan pekerja counter tu adalah bangsa-bangsa yang tahu bahawa maksiat itu haram..siap dok usha pasangan korang k...semua itu adalah lumrah....tauke hotel tu plak senyum je dari dalam bilik yang air-cond siap boleh awet mayat.....

bila korang dah bekerjasama macam team wonderpets tu untuk mereka produk yang baru...takkan masa tu korang nak salahkan pasangan korang ?? kalau korang nak masuk hotel...mesti lah nak kena check in hotel bagai kan?? takdernya hotel tu nak berjalan kat tempat korang...nak menyembah bagai...mesti bila korang dah bernafsu..korang yang menyembah hotel tu...siap nyanyi lagu kombawe....


AKU MALAS NAK BUAT ENTRY PANJANG-PANJANG
KORANG DAH BESAR..KORANG TAHU MANA YANG BAIK DAN BURUK...






p/s : mood aku tak elok sebab hujan rahmat ni buat aku semput...hehehehe



0 comments: