CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, January 27, 2010

oh bulan....enggan melayan diriku lagi.....

hari ni hari rabu.....wayang mesti penuh dengan budak sekolah...
sebab hari rabu half price...
mesti ada budak-budak sekolah yang tengok citer 'Adnan Sempit' sampai 2 3 kali...
alah...kalau 'Avatar' boleh tengok berulang-ulang kali....
apalah sangat filem Malaysia kan???
sebenarnya...kalau tengok filem Malaysia...memanglah senang faham...
sebab tu malas nak tengok berulang-ulang kali...
tapi kalau filem omputih...memang ada yang tengok banyak kali...
sebab ko tak faham-faham...hehehehe

aku pun suka sangat tengok citer 'Adnan Sempit'..
bagus tul lah adik ipar Bung Mokhtar tu kan???
'awak...walaupun saya ni nampak brutal..tapi dalam hati saya ada taman....'
saiko tul lah mamat ni....
tapi aku respect gak kat dia....
ada gak dialog dia yang aku kurang faham...
'chikaro atau nama saintifiknya wanita'
bila dia cakap macam tu...aku macam terkesima plak...
aku tak berapa nak faham sangat bab chikaro ni...ni yang aku rasa letih ni....
sepatutnya entry ni aku dah lama nak buat....
cuma aku macam confuse plak..

apa yang aku tau....chikaro ni kata ganti panggilan pada...
bohsia...atau apa-apalah yang berkaitan...
tapi masa zaman aku budak-budak dulu...senang je nak bezakan mana perempuan dan yang mana bohsia...
tapi sekarang ni...aku tengok...chikaro dengan perempuan sama jer...
chikaro ni memang perempuan gak...tapi diorang ni dah upgrade skitlah...

CHIKARO...

ada yang bagitau dengan aku...nama chikaro ni datang dari Thailand...
kalau datang sana...sebut je nak chikaro...
ramai lah chikaro yang akan mengangkang depan jantan...
pilih je nak yang mana satu...
macam-macam ada....

tapi ada gak yang cakap nama chikaro ni datang dari singkatan nama...
SING KARO...
maksudnya.....DENGAN SIAPA....(ni bahasa jawa)

dari mana pun panggilan tu.....aku malas nak ambil pusing....
cuma aku tak faham macam mana diorang teringin sangat nak jadi chikaro...
memang bengang k...
aku tengok ramai plak remaja perempuan yang daftar diri jadi chikaro..
apa yang best....????

aku pernah dengar dari mulut kawan-kawan aku...
dari mulut lelaki tau...
chikaro ni barang sedap.....
senang kata...kalau takder chikaro...takderlah habuan malam-malam...
lagilah aku pening....
bukan rogol ramai-ramai...tapi chikaro ni yang offer diri...
banyak gak lah cerita-cerita yang aku kumpul dari kawan-kawan aku tentang chikaro ni...
ada yang tertekan dengan masalah family...
ada gak yang kena rogol ramai-ramai...
ada gak yang kena jual dengan bf...
macam-macam lah yang aku dengar....

chikaro ni gak ada yang gelar minah rempit...sama je lah nama saintifiknya tu...

zaman dulu orang guna nama bohsia...memang senang nak kenal...kalau bohsia...dia akan ikut semua jantan yang ajak dia...tapi kalau nampak yang duduk melekat dengan pakwe dia je...yang tu bukan stock bohsia k...
tapi zaman sekarang....chikaro dengan perempuan sama jer...memang boleh ikut semua lelaki....sebabnya....ni memang stock awek kongsi-kongsi...

apa yang aku tau gak...minah rempit ngan chikaro ni sama je...minah rempit kena makan ramai-ramai...chikaro pun sama gak...minah rempit pakai seluar nampak alur....bak kata kawan-kawan aku.....'...belanja beb....' kekadang ada gak minah rempit atau chikaro yang tak puas hati kalau ada lelaki-lelaki yang panggil diorang macam tu...tapi jangan salahkan lelaki-lelaki tu....salah kan diri sendiri dulu.....

aku dah tak upload lagi....daaaa

0 comments: