CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, January 27, 2010

sayangggggg.....

sayanggggggg???

entah apa-apa lah tajuk entry aku ni....aku main taip je........
tapi macam nak buat entry plak...

aku sayang kat emak aku....
emak aku best in the world...hahahaha...
emak aku masak sedap....emak aku kepala gila-gila....
kawan-kawan aku pun suka kat emak aku.....

aku sayang akak aku....
akak aku macam budak-budak...
suka beli baju mahal-mahal...tapi tak boleh pakai depan public kalau tak kena gaya...
hahahaha...jawabnya baju-baju ko tu simpan dalam almari je lah...
akak aku tegas...tapi otak senget....
akak aku selalu pesan...tak payah takut sangat ngan emak aku...
sebab syurga takder kat tapak kaki emak aku......sebabnya.....
'.....SYURGA ITU DIBAWAH TAPAK KAKI IBU......'...
takderlah.....aku cuma ada emak......hehehehe....

abah....
aku pun sayang kat abah gak....tapi sebab abah garang....mungkin takder apa yang best tentang abah....
cuma aku bersyukur sebab ada abah yang tahu mendidik anak-anak...
thanks sebab abah jadi ketua keluarga dengan jayanya....

aku sayang semua adik-beradik aku.....

shahrol....
kalau ko ada kat rumah...aku rasa urat senyum aku rosak.....
sebab aku tak boleh nak berhenti senyum dan terus ketawa...
aku ingat lagi masa tengok cerita Puaka Niang Rapik ngan ko....
apasal ko tutup muka..???? hahahahaha....

shahrai....
ko ni suka sangat membebel....kekadang aku malas nak cakap dengan ko....
sorry sebab aku pernah baca meseg ko dengan erin...
sumpah aku tak suka perempuan macam tu...tapi tu bukan perempuan...tu betina k...
tapi nasib baik ko pun dah takut nak kawan ngan bukan erin tu....

suhaila....
ko ni suka cakap ader bunyi-bunyi lah...macam bunyi moto....ko suka gayakan...
tak payahlah ko nak gayakan....aku malu okay.....
tapi aku tengok ko ni rajin...kekadang aku belum bangun tido...tapi ko dah siap kemas rumah...
tapi kenapa ko tak suka masak kalau aku ada kat rumah??? arghhhhhhhhh...
ko suka habiskan duit aku...tu yang penting....!!!!

aku sayang gak kat barang-barang aku....

aku sayang kat anak patung disney aku....aku beli mahal okay....so...aku teramat sayang nak buang....walaupun aku dah besar...aku nak simpan gak....sebab aku beli sendiri...siap ada cop mohor disney...sebab tu aku sayang nak buang...nak bagi kat orang lagilah aku sayanggggg....

aku sayang nak buang baju-baju lama aku....so...aku simpan gak...sebab aku buat harapan palsu...manalah tau kalau tiba-tiba aku kurus balik....so....aku boleh lah pakai baju-baju aku yang stock glamour tu....

aku sayang nak buang seluar-seluar aku.....ni pun harapan tinggi supaya boleh kurus balik....hahahahaha...takdernya aku nak sedekah kat adik aku.....

aku sayang beg-beg aku.....hohohohoho....walaupun dah out to date...ader aku kisahhhhh???
aku beli mahal okay...lantaklah kalau orang nak kata aku pakai beg guess yang dah takder musim.....yang penting guess....hahahahahaha...gila jahat lah plak kan??

ada benda-benda lain yang aku sayang lagi....tapi semuanya jenis sesuai sangat nak kena hantar ge kedai....

aku sayang kat semua kawan-kawan aku....aku sayang kat company aku sekarang.....so...walaupun masalah banyak melanda lately ni...tapi aku akan terus bertahan....sebab ini adalah company pertama yang aku buka....insyaAllah kalau ada rezeki lebih...aku nak bukak company lain pula....

amin.....

p/s : sebenarnya aku tengah fikirkan masalah company aku....sayang aku nak tutup...huhuhuhuhu

1 comments:

siggplus said...

sila berikan definisi betina dengan gadis..aku kurang pasti..heh